Menesty ihmislähtöisellä liiketoiminnalla.

Jokaisen yrityksen rahan alkulähde on asiakas. Ilman asiakasta ei ole kannattavaa liiketoimintaa. Asiakkaan tuominen liiketoiminnan keskiöön auttaa fokusoimaan liiketoimintaa aidosti merkitykselliseen tekemiseen, karsimaan turhia kustannuksia ja löytämään uutta kasvua.

Autamme ratkaisemaan haasteita ihmislähtöisesti kaikilla liiketoiminnann abstraktion tasoilla varmistaen kasvun, kannattavuuden ja kilpailuedun. Tarjoamme strategista muotoilua, palvelumuotoilua, UX suunnittelua sekä data ja AI pohjaisten tuotteiden suunnittelua.

Nykyään yritysten on entistä vaikeampaa erottua kilpailijoistaan ja tarjota asiakkailleen merkityksellisiä ja miellyttäviä kokemuksia. Monet organisaatiot eivät tiedä keitä heidän asiakkaansa tarkalleen ovat, mitä tarpeita ja odotuksia asiakkailla on sekä miten dataa ja tekoälyä voidaan hyödyntää liiketoiminnassa. Tämä saattaa johtaa hajanaisiin tai epäonnistuneisiin tuotteisiin ja palveluihin, jotka eivät vastaa markkinoiden tarpeisiin ja joita kukaan ei halua ostaa eikä käyttää.

Kuinka voimme auttaa?

Me autamme yritystänne ihmislähtöisen liiketoiminnan sekä datapohjaisten tuotteiden ja palveluiden suunnittelussa.

Strateginen muotoilu

Strateginen muotoilu yhdistää liiketoiminnan, teknologian ja ihmisymmärryksen. Sen avulla voidaan ratkoa lukuisia strategisen tason haasteita niin tulevaisuuden vision ja strategisten valintojen kuin toimintaympäristön ymmärtämisen suhteen. Sitä voidaan hyödyntää yrityksen tarjooman, liiketoimintamallien, prosessien ja työkalujen määrittämisessä sekä muutosjohtamisen kuin organisaatiokulttuurin saralla. Strategisessa muotoilussa yhdistyy aina systeeminen kehittäminen yli organisaatiorajojen sekä asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien osallistaminen.

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu keskittyy ihmislähtöisten palveluiden suunnitteluun. Se auttaa sinua luomaan palveluita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja joita asiakkaasi haluavat ostaa. Palvelumuotoilun avulla tutkitaan ja validoidaan asiakkaiden tarpeita, prototypoidaan ja visualisoidaan palvelukokonaisuuksia ennen kuin varsinainen yksityiskohtainen suunnittelu ja tekninen toteutus alkaa. Systemaattisesti tehtynä palvelumuotoilu auttaa myös määrittämään tuotteen/palvelun tiekarttaa, jolla on aidosti merkitystä.

UX suunnittelu

UX suunnittelu keskittyy digitaalisten tuotteiden ja palveluiden käyttäjäkokemuksen suunnitteluun. Se eroaa palvelumuotoilusta siinä, että palvelumuotoilulla validoidaan asiakkaiden tarpeet ja määritellään palvelun iso kuva, kun taas UX suunnittelu keskittyy yksityiskohtien suunnitteluun, palvelun interaktioihin ja navigointiin, UI komponentteihin, toiminnalliseen kuvaukseen, visuaalisiin elementteihin ja termeihin. Sen lisäksi UX suunnnittelu määrittelee myös palvelun erikois- ja virhetilanteet.

Data ja AI

Data ja AI pohjaisten tuotteiden suunnittelu auttaa organisaatiota hyödyntämään dataa ja teknologiaa liiketoiminnan kasvun moottoreina sekä tehostamaan olemassa olevaa tekemistä. Dataa voidaan hyödyntää esimerkiksi segmentoinnissa, tuotteiden personoinnissa ja kohdentamisessa, dynaamisessa hinnoittelussa, omien prosessien tehostamisessa kuin päätöksenteossa. Data auttaa myös omalta osaltaan tuomaan lisää asiakasymmärrystä, kun dataa lukemalla tiedetään, miten asiakkaat käyttäytyvät digitaalisissa kanavissa.

Jutellaan lisää.

hello@changemakerssociety.fi

+ 358 50 311 0336 / Paula Ylisassi
+ 358 45 868 4790 /Jenni Saarenpää